Najczęściej zadawane pytania

Jak założyć konto?

Możesz utworzyć nowe konto, klikając w górny obszar w prawym górnym rogu. Otworzy się strona, kliknij BRAK KONTA? UTWÓRZ JE TUTAJ i wypełnij odpowiednie pola.

Aby założyć konto, musisz podać imię, nazwisko, e-mail i utworzyć hasło. W każdej chwili możesz zmienić swoje dane, informacje są poufne i nie są przekazywane osobom trzecim.

Po założeniu konta możesz przystąpić do naszego programu lojalnościowego.

Dostawa

Sprawdź:

DOSTAWA

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Obecnie większość produktów wysyłamy w ciągu 48 godzin. Standardowy czas dostawy 1-7 dni roboczych, które są liczone od następnego dnia po zakupie. Dni robocze to: poniedziałek-piątek. Święta i inne dni wolne od pracy nie są wliczane.

Przesyłka zostanie wysłana, kiedy otrzymasz informacją o zmianie statusu na WYSŁANE.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Sprawdź:

ZWROT

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu paczki zwrotnej otrzymasz informację, zamówienie zostanie anulowane.

Staramy się przetworzyć zwroty w ciągu kilku dni od ich otrzymania, jednak może to potrwać dłużej (do 14 dni), jeśli są to bardziej pracowite okresy. Po przetworzeniu zwrotu po kilku dniach pojawią się środki na koncie.

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez rejestracji konta. Możesz kontynuować zakupy jako gość.

Czy mogę zamówić przez telefon?

Jeżeli masz problem ze złożeniem zamówienia na stronie lub po prostu jest Ci tak wygodniej, możesz to zrobić telefonicznie.

Telefon 530257725 zadzwoń i zamów.

Jak najlepiej dobrać rozmiar do zamówienia?

W karcie każdego produktu jest link do indywidualnej tabeli rozmiarów. Prosimy sugerować się w pierwszej kolejności sugestią dotyczącą rozmiaru. Najczęściej będzie to:

- numeracja standardowa

- numeracja zawyżona

Jeżeli to nie do końca rozwiązuje Twoje wątpliwości, skorzystaj z infolinii 530257725, postaramy się pomóc.

Pamiętaj, że masz możliwość wymiany lub zwrotu jeśli cokolwiek nie będzie Ci pasowało.

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon. Aby otrzymać fakturę, podczas składania zamówienia należy nas o tym poinformować (wiadomość do zamówienia).

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Aby zmienić hasło, zaloguj się na swoje konto.

Nie pamiętasz hasła? Możesz je zmienić, klikając link BRAK HASŁA? w celu zresetowania obecnego i wprowadzenie nowego.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 530257725 lub napisz e-maila na adres info@booci.pl. Należy pamiętać, że treść zamówienia i adres dostawy nie mogą zostać zmienione po złożeniu zamówienia i wysłaniu paczki.

Czy jest możliwa dostawa za granicę?
W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9 - 15.

Wygrałam na AUKCJI licytację co dalej?

- przejdź do swojego konta.

- wybierz SZCZEGÓŁY LICYTACJI.

- kliknij wygrany produkt i dokonaj zakupu.

Pośpiesz się, masz na to 24 godziny.

Czy punkty lojalnościowe tracą ważność?

Punkty lojalnościowe, które otrzymałaś i masz na Swoim koncie, możesz wykorzystać w dowolnym momencie w przyszłości. Punkty Lojalnościowe nie wygasają.

Czy produkty na tej stronie są autentyczne?

Sklep booci.pl jest oficjalnym sklepem naszej marki i oferuje oryginalne produkty BOOCI. Jako producent gwarantujemy uczciwe ceny!

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania.