BEZPŁATNA WYSYŁKA JUŻ OD 69 ZŁ

Najczęściej zadawane pytania

Jak założyć konto?

Założenie nowego konta jest proste i szybkie. Wystarczy kliknąć w górny obszar w prawym górnym rogu i przejść do strony rejestracji. Tam wybierz opcję BRAK KONTA? UTWÓRZ JE TUTAJ i podaj swoje dane: imię, nazwisko, e-mail i hasło. Twoje dane są bezpieczne i nie udostępniamy ich nikomu.

Kiedy już masz konto, możesz skorzystać z naszego programu lojalnościowego i zbierać punkty za każde zakupy.

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez rejestracji konta. Możesz kontynuować zakupy jako gość. Jednak założenie konta ma wiele korzyści, takich jak szybsze składanie zamówień, śledzenie statusu zamówienia i dostępu do historii zakupów.

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Aby zmienić hasło, zaloguj się na swoje konto.

Nie pamiętasz hasło? Możesz je zmienić, klikając link BRAK HASŁA? w celu zresetowania obecnego i wprowadzenie nowego.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące swojego zamówienia, skorzystaj z jednej z następujących opcji kontaktowych: zadzwoń na numer 530257725 lub wyślij wiadomość na adres info@booci.pl. Zwróć uwagę, że nie możesz zmienić ani anulować zamówienia ani adresu dostawy po tym, jak paczka została wysłana.

Jak najlepiej dobrać rozmiar do zamówienia?

W karcie każdego produktu znajdziesz link do tabeli rozmiarów dla danego modelu. Zalecamy, abyś sprawdził(a) naszą rekomendację dotyczącą rozmiaru. Zwykle będzie to:

- numeracja STANDARDOWA

- numeracja ZAWYŻONA

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadzwoń do nas pod numer 530257725, a chętnie Ci doradzimy.

Nie zapomnij, że możesz wymienić lub zwrócić produkt, jeśli coś nie będzie Ci odpowiadało.

Dostawa

Sprawdź:

DOSTAWA

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Obecnie większość produktów wysyłamy w ciągu 48 godzin. Standardowy czas dostawy 1-10 dni roboczych, które są liczone od następnego dnia po zakupie. Dni robocze to: poniedziałek-piątek. Święta i inne dni wolne od pracy nie są wliczane.

Otrzymasz informację o zmianie statusu na WYSŁANE, gdy paczka zostanie nadana. Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą numeru przewozowego, który otrzymasz w wiadomości e-mail.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Sprawdź:

ZWROT

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Po odesłaniu paczki do nas otrzymasz potwierdzenie, że zamówienie zostało anulowane.

Zwroty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu kilku dni roboczych, ale czasami może to zająć do 14 dni w okresach dużego obłożenia. Po zakończeniu procesu zwrotu pieniądze powinny pojawić się na Twoim koncie w ciągu kilku dni.

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Wystawiamy paragon do każdego zamówienia. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, musisz nas o tym poinformować podczas składania zamówienia (wiadomość do zamówienia).

Czy jest możliwa dostawa za granicę?
W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?

Nasz zespół jest gotowy do pomocy w sprawach związanych z naszymi usługami. Można się z nami skontaktować telefonicznie lub e-mailem w dni powszednie, od 9 do 15.

Wygrałam na AUKCJI licytację co dalej?

Aby sfinalizować transakcję, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

- przejdź do swojego konta.

- wybierz SZCZEGÓŁY LICYTACJI.

- kliknij wygrany produkt i dokonaj zakupu.

Masz na to 24 godziny od momentu zakończenia licytacji.

Czy produkty na tej stronie są autentyczne?

Sklep booci.pl jest oficjalnym sklepem naszej marki i oferuje oryginalne produkty BOOCI. Jako producent gwarantujemy uczciwe ceny! Nasze obuwie damskie jest wykonane z najwyższej jakości skóry naturalnej i zapewnia komfort i styl. W naszej kolekcji znajdziesz sneakersy, botki, sandały i klapki w różnych kolorach i wzorach. Zapraszamy do zakupów online.

ODKRYJ KOLEKCJĘ BOOCI

Produkt dodany do listy życzeń