METODY PŁATNOŚCI
Płatność za pobraniem | Przelew tradycyjny
PayPo | BLIK | BLIK płacę później | Apple Pay | Google Pay | InPost Pay | Karty płatnicze | Szybkie przelewy
METODY DOSTAWY
Kurier InPost Pobranie | Kurier InPost | Kurier DPD | Paczkomaty
CZAS DOSTAWY
Zazwyczaj Twoje zamówienie dotrze do Ciebie najczęściej w ciągu 1-5 dni roboczych od dnia zakupu, nie licząc weekendów i świąt.
ZWROT / WYMIANA
Jak zwrócić lub wymienić zakupiony produkt?
Skorzystaj z WYGODNYCH ZWROTÓW lub odeślij towar na adres:
BOOCI sklep internetowy; Stoisko 010 WGO; Głogowska 248; 60-104 Poznań
tel. 530257725; info@booci.pl
Starannie zapakuj produkt, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. Do paczki dołącz formularz odstąpienia od umowy oraz paragon lub jego kopię.
Koszty zwrotu lub wymiany ponosi klient.
Szczegółowe informacje TUTAJ.
Jaki jest termin zwrotu?
Masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki.
Jaki jest czas zwrotu pieniędzy?
Zwrotu pieniędzy za zakupione produkty dokonujemy w ciągu 14 dni.
Zwrot środków zależy od sposobu płatności. Jeżeli wybrałaś "płatność za pobraniem", otrzymasz zwrot na numer konta podany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
REKLAMACJA
Jak złożyć reklamację?
Oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.
Przesyłkę reklamacyjną opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na adres podany w formularzu.
Szczegółowe informacje TUTAJ.