METODY PŁATNOŚCI

Płatność za pobraniem | Przelew tradycyjny

PayPo | BLIK | BLIK płacę później | ApplePay | Google Pay | InPost Pay | Karty płatnicze | Szybkie przelewy 

METODY DOSTAWY

Kurier InPost Pobranie | Kurier InPost | Kurier DPD | Paczkomaty

CZAS DOSTAWY

Zazwyczaj otrzymasz swoje zamówienie w ciągu 1-5 dni roboczych od dnia następującego po dniu zakupu. Nie liczymy sobót, niedziel ani świąt.

Jeśli zamówisz produkt, którego akurat nie mamy na stanie (sprzedaż dynamiczna), zostanie on wysłany bezpośrednio z naszego działu produkcji (czas do 9 dni roboczych).

ZWROT / WYMIANA

Jak zwrócić lub wymienić produkt?

Skorzystaj z WYGODNYCH ZWROTÓW lub odeślij produkt na adres:

BOOCI sklep internetowy; Stoisko 010 WGO; Głogowska 248; 60-104 Poznań

tel. 530257725 ; info@booci.pl

Dokładnie zapakuj produkt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Do paczki dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz paragon lub kopię paragonu.

Koszt zwrotu lub wymiany zakupionego towaru ponosi klient.

Szczegółowe informacje TUTAJ.

Jaki jest termin zwrotu?

Masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki.

Jaki jest czas zwrotu pieniędzy?

Zwrotu pieniędzy za zakupione produkty dokonujemy w ciągu 14 dni.

Zwrot środków zależy od sposobu płatności. Jeżeli wybrałaś "płatność za pobraniem", otrzymasz zwrot na numer konta podany przez Ciebie w formularzu zwrotu.

REKLAMACJA

Jak złożyć reklamację?

Oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.

Przesyłkę reklamacyjną opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na adres podany w formularzu.

Szczegółowe informacje TUTAJ.