Procedura zwrotu

Wszystkie produkty w naszym sklepie podlegają zwrotowi. Jeżeli zamówiony towar okazał się nietrafiony bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, możesz go do nas odesłać. Zwrotu możesz dokonać w terminie aż 30 dni od momentu odebrania paczki.

Darmowe zwroty i wymiany

Wypełnij formularz (zwrotu lub wymiany).

Zapakuj i zabezpiecz oryginalny produkt razem z wypełnionym formularzem i paragonem.

Wejdź na stronę http://szybkiezwroty.pl/ wybierz BOOCI. Po akceptacji z naszej strony na podany w formularzu numer telefonu otrzymasz SMS z kodem, który jest ważny 72 godziny. Kod napisz na paczce zwrotnej. Udaj się z paczką do dowolnego Paczkomatu InPost, na panelu wybierz „Chcę wysłać paczkę”, następnie "Wpisz magiczny kod". Wybierz rozmiar skrytki i włóż do niej paczkę zwrotną.

Pamiętaj, że skrytki mają określone wymiary:
gabaryt A posiada wymiary 8 × 38 × 64 cm
gabaryt B posiada wymiary 19 × 38 × 64 cm
gabaryt C posiada wymiary 41 × 38 × 64 cm

Zwroty nie w paczkomacie?

Jeżeli nie możesz skorzystać z darmowych zwrotów w paczkomacie.

Zapakuj i zabezpiecz oryginalny produkt razem z wypełnionym formularzem i paragonem. Zamknij paczkę, następnie nadaj ją w dogodny dla Ciebie sposób. Możesz wysłać Pocztą Polską lub kurierem. Nie zapomnij zachować potwierdzenia nadania paczki. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli odesłać je do nas przesyłką opłaconą z góry (na własny koszt).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?

Proces zwrotu jest liczony od momentu zaksięgowania przesyłki w naszym magazynie. Od tego momentu zwrot pieniędzy nastąpić może maksymalnie do 14 dni. Jeżeli zapłaciłeś przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze zwrot nastąpi na konto bankowe podane przez Ciebie w formularzu zwrotu. Jeśli dokonałeś płatności poprzez serwis Przelewy24 lub PayPal pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

Reklamacja

Oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji. Jeżeli jesteś pewna, że zakupiony towar nadaje się do reklamacji, pobierz i wypełnij formularz reklamacji, a następnie wyślij go do nas wraz z reklamowanym produktem.

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacyjnego.

Reklamacja może dotyczyć tylko produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym booci.pl.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie, będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli odesłać je do nas przesyłką opłaconą z góry (na własny koszt).

Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na adres punktu partnerskiego, gdzie przyjmowane są zwroty i wymiany:

BOOCI BOX 010

Wielkopolska Giełda Odzieżowa

Głogowska 248

60-104 Poznań

tel. 530257725

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: info@booci.pl.

Pliki do pobrania:

Formularz zwrotu i wymiany

Formularz reklamacji

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania.

Aby zapewnić najlepszą obsługę i wrażenia z przeglądania, witryna korzysta z plików cookie. Używamy absolutnie niezbędnych plików cookie na przykład do tworzenia koszyków. Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na te pliki cookie. Chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.